PROGRAMA DE DESENVOLUPAMENT DIRECTIU Cateb-EADA
Adquireix noves estratègies empresarials que permetin optimitzar els recursos de la teva organització. Millora els teus coneixements financers. Aprèn les millors estratègies de mercat per aconseguir nous clients i fidelitzar els actuals. Optimitza tècniques de negociació i treball en equip. Treu el màxim partit de les teves habilitats de comunicació personal i empresarial.
Inici
4 de març del 2025
Final
27 de novembre del 2025
Horari
Modalidad
Presencial / Videoconferència
Hores
104
Preu
4.526,00 €
Preu col·legiats: 3.621,00 €
Preu col·legiats: 3.621,00 €
SOL·LICITAR INFORMACIÓ
A qui va dirigit
- Arquitectes Tècnics que necessitin coneixements empresarials per impulsar el seu negoci.
- Professionals d’empreses del sector de la construcció i edificació que ocupin posicions de comandament intermedis i/o direcció.
Perfil de l’estudiant
- Arquitectes Tècnics que necessitin coneixements empresarials per impulsar el seu negoci. Professionals d’empreses del sector de la construcció i Edificació que ocupin posicions de comandament intermedis i/o direcció.
- Hi haurà un màxim de 20 participants. Hi haurà un procés de selecció.
Què aprendràs
- Millorar la capacitat per a formular i executar estratègies efectives per al creixement i la sostenibilitat de l'empresa.
- Aprendre a prendre decisions basades en evidències.
- Conèixer les darreres tendències i pràctiques del món empresarial amb l'objectiu de ser competitiu i adaptar-se als canvis del mercat.
- Enfortir les habilitats de lideratge i gestió.
- Pensar de manera innovadora i desenvolupar noves idees i productes que puguin diferenciar de la resta del sector.
- Establir relacions amb altres empresaris i professionals del sector amb l'objectiu d'obrir portes a col·laboracions, associacions i oportunitats de negoci.
Motius per fer aquest postgrau o master
- Per adquirir estratègies de management, lideratge i innovació.
- Per disposar de coneixements que permetin millorar les capacitats de directors i comandaments intermedis.
- Per conèixer tècniques empresarials que ajudin a impulsar el teu negoci.
El programa
PREUS, DESCOMPTES I FINANÇAMENT
- Preu postgrau: 4.526€.
- Descompte per a Arquitectes Tècnics col·legiats a Barcelona 10%.
- Descompte del 10% gràcies al patrocini d'Arquia Banca per als 15 primers arquitectes Tècnics (col·legiats a Barcelona) matriculats.
- Descompte del 2% de pagament immediat.
- Finançament: 24 mensualitats sense interessos per Arquitectes Tècnics col·legiats a Barcelona.
- Aquest programa formatiu es pot bonificar per la FUNDAE.
- No hi haurà classes entre el 10 de juliol i el 9 de setembre.
1. ESTRATÈGIA I MODELS DE NEGOCI
- Aquest mòdul explicarà als participants metodologies que els permetin definir estratègies de negoci adequades als desafiaments de l'entorn, després d'una correcta anàlisi externa i interna de la pròpia empresa i de terceres empreses.
- Detectar i avaluar els avantatges competitius.
- Conèixer i aplicar eines d'anàlisi de models de negoci.
- Conèixer i aplicar eines de generació de models de negoci.
2. MÀRQUETING I VENDES
- Com les empreses poden afegir valor a través de diferents productes i serveis i adequació dels mateixos.
- Avaluar els recursos, fortaleses i debilitats d'una empresa per crear un avantatge competitiu.
- La importància de la fidelització en els negocis dels clients.
- Com gestionar i pre-gestionar les objeccions.
- Com diferenciar-se de la competència i influir en els criteris del client favorablement.
- Com detectar/identificar noves oportunitats de negoci.
3. FINANCES PER A NO FINANCERS
- Entendre i saber utilitzar la informació contemplada en els estats financers de l'empresa.
- Diagnosticar, a través d'una anàlisi integral, la situació economico-financera de l'empresa, prenent alhora les decisions oportunes.
- Demostrar la viabilitat, en termes de liquiditat i rendibilitat, de les decisions adoptades.
4. GESTIÓ DEL TALENT
- La gestió per competències a l'empresa. Atraure, Seleccionar, Retenir i Desenvolupar el talent.
- Els sistemes de gestió de l' acompliment: objectius, competències, entrevista de desenvolupament, recompenses.
- Compensació: sistema de Compensació total.
5. TRANSFORMACIÓ DIGITAL
- Estem en plena 4a revolució industrial a causa de la incorporació de tecnologies digitals com Cloud Computing, AI, RV/RA, Blockchain, BigData, Xarxes Socials o IoT entre d'altres.
- Hem canviat la forma de comunicar-nos, col·laborar i treballar, però també amb impacte en els models de negoci, comportaments socials i fins i tot financers, l'anomenada "Economia Digital". Això significa que les empreses han de redissenyar les seves estratègies, models de negoci, processos, productes i serveis. En definitiva, necessitem "transformar-nos digitalment" per adaptar-nos a aquest nou context.
6. LA SOSTENIBILITAT COM A EIX TRANSVERSAL
- Per complir els objectius de l'agenda 2030 del desenvolupament sostenible és vital apreciar el context i els seus reptes mediambientals i socials.
- Les empreses tenen el potencial d'emprar i apalancar els seus recursos per generar un impacte mediambiental i social positiu. Accelerar la transformació sostenible integrant la sostenibilitat en la cadena de valor, alinear les estratègies del negoci amb el desenvolupament sostenible, i impulsar la creació de valor a llarg termini.
- Conèixer casos empresarials d'èxit que serveixin com a referència i inspiració als participants per afrontar els reptes de la transició sostenible.
7.1. COMUNICACIÓ. EL PODER DE LA CONVERSA
- Identificar i practicar els comportaments per establir una comunicació eficaç.
- Ser conscients de l'efecte generat per la nostra comunicació en altres persones i com abordar-la.
- Conèixer les claus per desenvolupar una comunicació efectiva i assertiva.
- Desenvolupar habilitats d'impacte i de persuasió per millorar la nostra comunicació.
- Posar en pràctica una comunicació adequada segons cada context.
7.2. COMUNICAR AL CLIENT, INNOVANT
- Preparar, definir i estructurar la comunicació professional al client, tenint en compte els objectius desitjats.
- Eines de Storytelling i gràfiques per a comunicacions més dinàmiques i innovadores.
- Ús representatiu d'imatges.
7.3. TREBALL EN EQUIP
- Comprendre elements claus del treball en equip. Practicar el treball en equip per analitzar l'efectivitat personal.
- Identificar diferents rols dels membres de l'equip.
- Establir i diagnosticar els factors d'èxit del treball en equip.
- Cohesionar l'equip.
- Conèixer i saber utilitzar tècniques i eines al servei del desenvolupament de l'equip.
7.4. NEGOCIACIÓ I GESTIÓ DEL CONFLICTE
- Què és negociar?
- Identificar el propi estil negociador i la seva adequació als diferents tipus de negociacions.
- Aprendre tècniques i models de negociació.
- Aprendre les claus de la gestió de conflictes, tant quan un n'és part com quan ha d'intervenir en un del que no és protagonista.
- Comunicació persuasiva.
- Escolta Activa, Assertivitat, Empatia.
7.5. EFICÀCIA PERSONAL
- La naturalesa de les emocions.
- Treball, estrès i benestar.
- Gestió emocional i autoeficàcia.
- El rol, la gestió del temps i l'efectivitat.
- El cercle de preocupació i cercle d' influència. Primer, el primer.
- Pràctica d'autoregulació emocional.
- Motivació i Delegació. Eficàcia en la relació interpersonal.
Metodologia i avaluació
Metodologia
El model es recolza en les experiències reals dels participants, en les seves reaccions enfront de simulacions, incidents crítics i casos per poder així construir esquemes conceptuals i mapes cognitius gràcies a la discussió, reflexió, anàlisi individual i grupal, sota la supervisió i ajuda de professors experts.
El postgrau es seguirà a través de Zoom preferiblement i dels recursos e-learning que ofereixen aquestes plataformes. Amb accés al Campus Virtual EADA Business School.
També es programaran jornades a realitzar al nostre de Campus d'EADA Barcelona, EADA Collbató o Instal·lacions del CATEB.
Learn by doing: S' entrena els participants en el procés de presa de decisions propi de la seva funció i li permet assimilar la correcta utilització d' eines d' última generació. L'aplicació directa en el lloc de treball s' aconsegueix a través d' incorporar en el programa dinàmiques pràctiques i participatives: Eines d' auto-avaluació, Anàlisi i treball sobre casos, Eines de consultoria, Exercicis pràctics: pre-works i post-works.
Avaluació
Línies temàtiques dels Projectes
Al llarg del procés formatiu, els participants -en equips de 4-5 persones- desenvoluparan un projecte amb l'objectiu d'una implantació real en les seves pròpies empreses. Aquests projectes seran seleccionats i aprovats pel Director del Programa i el CATEB.
Tutories
Comencen després de la finalització dels primers mòduls. Els tutors que acompanyen el desenvolupament del pla d'acció són especialistes en metodologies de tutoria i en l'àmbit de la gestió de projectes, la innovació i l'emprenedoria.
Beneficis dels Projectes
Qüestions estratègiques, innovadores, de millora o de procediment de l'Empresa.
Treball en equip, multidisciplinar o no, amb un objectiu clar i un temps d'execució limitat. Distribució de rols. Aplicar metodologies pròpies de gestió/gestió de projectes.
Presentació pública de projectes davant un panell de CATEB i experts d'EADA. Obtenció de retroalimentació. Demostració del que els participants van aprendre durant el programa.
ROI, tant a nivell monetari com de temps dedicat a la formació per part dels participants, amb un resultat implementable en la seva realitat empresarial.
EQUIP DOCENT