Més informació sobre Cateb

PROGRAMA DE DESENVOLUPAMENT DIRECTIU Cateb-EADA

Adquireix noves estratègies empresarials que permetin optimitzar els recursos de la teva organització. Millora els teus coneixements financers. Aprèn les millors estratègies de mercat per aconseguir nous clients i fidelitzar els actuals. Optimitza tècniques de negociació i treball en equip. Treu el màxim partit de les teves habilitats de comunicació personal i empresarial.

Inici

4 de març del 2025

Final

27 de novembre del 2025

Horari

Modalidad

Presencial / Videoconferència

Hores

104

Preu

4.526,00 €

%

Preu col·legiats: 3.621,00 €

%

Preu col·legiats: 3.621,00 €

SOL·LICITAR INFORMACIÓ

Inici

4 de març del 2025

Final

27 de novembre del 2025

Lloc

Cateb - Barcelona

Horari

Hores

104

Preu

4.526,00 €

%
Preu col·legiats 3.621,00 €

A qui va dirigit

  • Arquitectes Tècnics que necessitin coneixements empresarials per impulsar el seu negoci.
  • Professionals d’empreses del sector de la construcció i edificació que ocupin posicions de comandament intermedis i/o direcció.

Perfil de l’estudiant

  • Arquitectes Tècnics que necessitin coneixements empresarials per impulsar el seu negoci. Professionals d’empreses del sector de la construcció i Edificació que ocupin posicions de comandament intermedis i/o direcció.
  • Hi haurà un màxim de 20 participants. Hi haurà un procés de selecció.

Què aprendràs

  • Millorar la capacitat per a formular i executar estratègies efectives per al creixement i la sostenibilitat de l'empresa.
  • Aprendre a prendre decisions basades en evidències.
  • Conèixer les darreres tendències i pràctiques del món empresarial amb l'objectiu de ser competitiu i adaptar-se als canvis del mercat.
  • Enfortir les habilitats de lideratge i gestió.
  • Pensar de manera innovadora i desenvolupar noves idees i productes que puguin diferenciar de la resta del sector.
  • Establir relacions amb altres empresaris i professionals del sector amb l'objectiu d'obrir portes a col·laboracions, associacions i oportunitats de negoci.

Motius per fer aquest postgrau o master

  • Per adquirir estratègies de management, lideratge i innovació.
  • Per disposar de coneixements que permetin millorar les capacitats de directors i comandaments intermedis.
  • Per conèixer tècniques empresarials que ajudin a impulsar el teu negoci.

El programa

PREUS, DESCOMPTES I FINANÇAMENT

  • Preu postgrau: 4.526€.
  • Descompte per a Arquitectes Tècnics col·legiats a Barcelona 10%.
  • Descompte del 10% gràcies al patrocini d'Arquia Banca per als 15 primers arquitectes Tècnics (col·legiats a Barcelona) matriculats.
  • Descompte del 2% de pagament immediat.
  • Finançament: 24 mensualitats sense interessos per Arquitectes Tècnics col·legiats a Barcelona.
  • Aquest programa formatiu es pot bonificar per la FUNDAE.
  • No hi haurà classes entre el 10 de juliol i el 9 de setembre.

1. ESTRATÈGIA I MODELS DE NEGOCI

  • Aquest mòdul explicarà als participants metodologies que els permetin definir estratègies de negoci adequades als desafiaments de l'entorn, després d'una correcta anàlisi externa i interna de la pròpia empresa i de terceres empreses.
  • Detectar i avaluar els avantatges competitius.
  • Conèixer i aplicar eines d'anàlisi de models de negoci.
  • Conèixer i aplicar eines de generació de models de negoci.

2. MÀRQUETING I VENDES

  • Com les empreses poden afegir valor a través de diferents productes i serveis i adequació dels mateixos.
  • Avaluar els recursos, fortaleses i debilitats d'una empresa per crear un avantatge competitiu.
  • La importància de la fidelització en els negocis dels clients.
  • Com gestionar i pre-gestionar les objeccions.
  • Com diferenciar-se de la competència i influir en els criteris del client favorablement.
  • Com detectar/identificar noves oportunitats de negoci.

3. FINANCES PER A NO FINANCERS

  • Entendre i saber utilitzar la informació contemplada en els estats financers de l'empresa.
  • Diagnosticar, a través d'una anàlisi integral, la situació economico-financera de l'empresa, prenent alhora les decisions oportunes.
  • Demostrar la viabilitat, en termes de liquiditat i rendibilitat, de les decisions adoptades.

4. GESTIÓ DEL TALENT

  • La gestió per competències a l'empresa. Atraure, Seleccionar, Retenir i Desenvolupar el talent.
  • Els sistemes de gestió de l' acompliment: objectius, competències, entrevista de desenvolupament, recompenses.
  • Compensació: sistema de Compensació total.

5. TRANSFORMACIÓ DIGITAL

  • Estem en plena 4a revolució industrial a causa de la incorporació de tecnologies digitals com Cloud Computing, AI, RV/RA, Blockchain, BigData, Xarxes Socials o IoT entre d'altres.
  • Hem canviat la forma de comunicar-nos, col·laborar i treballar, però també amb impacte en els models de negoci, comportaments socials i fins i tot financers, l'anomenada "Economia Digital". Això significa que les empreses han de redissenyar les seves estratègies, models de negoci, processos, productes i serveis. En definitiva, necessitem "transformar-nos digitalment" per adaptar-nos a aquest nou context.

6. LA SOSTENIBILITAT COM A EIX TRANSVERSAL

  • Per complir els objectius de l'agenda 2030 del desenvolupament sostenible és vital apreciar el context i els seus reptes mediambientals i socials.
  • Les empreses tenen el potencial d'emprar i apalancar els seus recursos per generar un impacte mediambiental i social positiu. Accelerar la transformació sostenible integrant la sostenibilitat en la cadena de valor, alinear les estratègies del negoci amb el desenvolupament sostenible, i impulsar la creació de valor a llarg termini.
  • Conèixer casos empresarials d'èxit que serveixin com a referència i inspiració als participants per afrontar els reptes de la transició sostenible.

7.1. COMUNICACIÓ. EL PODER DE LA CONVERSA

  • Identificar i practicar els comportaments per establir una comunicació eficaç.
  • Ser conscients de l'efecte generat per la nostra comunicació en altres persones i com abordar-la.
  • Conèixer les claus per desenvolupar una comunicació efectiva i assertiva.
  • Desenvolupar habilitats d'impacte i de persuasió per millorar la nostra comunicació.
  • Posar en pràctica una comunicació adequada segons cada context.

7.2. COMUNICAR AL CLIENT, INNOVANT

  • Preparar, definir i estructurar la comunicació professional al client, tenint en compte els objectius desitjats.
  • Eines de Storytelling i gràfiques per a comunicacions més dinàmiques i innovadores.
  • Ús representatiu d'imatges.

7.3. TREBALL EN EQUIP

  • Comprendre elements claus del treball en equip. Practicar el treball en equip per analitzar l'efectivitat personal.
  • Identificar diferents rols dels membres de l'equip.
  • Establir i diagnosticar els factors d'èxit del treball en equip.
  • Cohesionar l'equip.
  • Conèixer i saber utilitzar tècniques i eines al servei del desenvolupament de l'equip.

7.4. NEGOCIACIÓ I GESTIÓ DEL CONFLICTE

  • Què és negociar?
  • Identificar el propi estil negociador i la seva adequació als diferents tipus de negociacions.
  • Aprendre tècniques i models de negociació.
  • Aprendre les claus de la gestió de conflictes, tant quan un n'és part com quan ha d'intervenir en un del que no és protagonista.
  • Comunicació persuasiva.
  • Escolta Activa, Assertivitat, Empatia.

7.5. EFICÀCIA PERSONAL

  • ­La naturalesa de les emocions.
  • ­Treball, estrès i benestar.
  • ­Gestió emocional i autoeficàcia.
  • El rol, la gestió del temps i l'efectivitat.
  • ­El cercle de preocupació i cercle d' influència. Primer, el primer.
  • ­Pràctica d'autoregulació emocional.
  • Motivació i Delegació. Eficàcia en la relació interpersonal.

Metodologia i avaluació

Metodologia

El model es recolza en les experiències reals dels participants, en les seves reaccions enfront de simulacions, incidents crítics i casos per poder així construir esquemes conceptuals i mapes cognitius gràcies a la discussió, reflexió, anàlisi individual i grupal, sota la supervisió i ajuda de professors experts.

El postgrau es seguirà a través de Zoom preferiblement i dels recursos e-learning que ofereixen aquestes plataformes. Amb accés al Campus Virtual EADA Business School.

També es programaran jornades a realitzar al nostre de Campus d'EADA Barcelona, EADA Collbató o Instal·lacions del CATEB.

Learn by doing: S' entrena els participants en el procés de presa de decisions propi de la seva funció i li permet assimilar la correcta utilització d' eines d' última generació. L'aplicació directa en el lloc de treball s' aconsegueix a través d' incorporar en el programa dinàmiques pràctiques i participatives: Eines d' auto-avaluació, Anàlisi i treball sobre casos, Eines de consultoria, Exercicis pràctics: pre-works i post-works.


Avaluació

Línies temàtiques dels Projectes

Al llarg del procés formatiu, els participants -en equips de 4-5 persones- desenvoluparan un projecte amb l'objectiu d'una implantació real en les seves pròpies empreses. Aquests projectes seran seleccionats i aprovats pel Director del Programa i el CATEB.


Tutories

Comencen després de la finalització dels primers mòduls. Els tutors que acompanyen el desenvolupament del pla d'acció són especialistes en metodologies de tutoria i en l'àmbit de la gestió de projectes, la innovació i l'emprenedoria.


Beneficis dels Projectes

Qüestions estratègiques, innovadores, de millora o de procediment de l'Empresa.

Treball en equip, multidisciplinar o no, amb un objectiu clar i un temps d'execució limitat. Distribució de rols. Aplicar metodologies pròpies de gestió/gestió de projectes.

Presentació pública de projectes davant un panell de CATEB i experts d'EADA. Obtenció de retroalimentació. Demostració del que els participants van aprendre durant el programa.

ROI, tant a nivell monetari com de temps dedicat a la formació per part dels participants, amb un resultat implementable en la seva realitat empresarial.


EQUIP DOCENT

Llicenciat Ciències Empresarials, Analista Financer Internacional, Finance Executive Master per ESADE, Màster Oficial en Mercats Financers, Banca i Finances Globals. Àmplia experiència en gestió de patrimoni. Soci Fundador Aude Consultors i Kenz Learning.

Alex Font

Professor

Llicenciat Ciències Empresarials, Analista Financer Internacional, Finance Executive Master per ESADE, Màster Oficial en Mercats Financers, Banca i Finances Globals. Àmplia experiència en gestió de patrimoni. Soci Fundador Aude Consultors i Kenz Learning.

Llicenciada en Psicologia Organitzacional, Diplomada en Direcció de persones, Màster Executiu en Direcció de Recursos Humans i Màster en Lideratge i Coaching Organitzacional. Coach Professional Certificada i Team Coach. Àmplia experiència a consultoria.

Carme Gil

Professora

Llicenciada en Psicologia Organitzacional, Diplomada en Direcció de persones, Màster Executiu en Direcció de Recursos Humans i Màster en Lideratge i Coaching Organitzacional. Coach Professional Certificada i Team Coach. Àmplia experiència a consultoria.

Llicenciada en Management Internacional i Màrqueting. MBA (ESMA). Màster en Lideratge i Coaching Organitzacional (EADA). Acreditada PCC Executive Coach i Team Coach. Consultora. Formadora en Desenvolupament Directiu.

Sonia Gómez de Segura

Professora

Llicenciada en Management Internacional i Màrqueting. MBA (ESMA). Màster en Lideratge i Coaching Organitzacional (EADA). Acreditada PCC Executive Coach i Team Coach. Consultora. Formadora en Desenvolupament Directiu.

Doctora en Ciències Empresarials (ESADE) i Enginyeria Industrial. Responsable del Sustainability Hub i del Departament acadèmic de Màrqueting, Operacions i Supply a EADA. Consultora i Formadora.

Desirée Knoppen

Professora

Doctora en Ciències Empresarials (ESADE) i Enginyeria Industrial. Responsable del Sustainability Hub i del Departament acadèmic de Màrqueting, Operacions i Supply a EADA. Consultora i Formadora.

Diplomat en Direcció d'Empreses. Màster en Direcció de Màrqueting per EADA, PDD per IESE. Master Direcció Màrqueting. CEO de Coretarget Consulting. Consultor empresarial. Formador a EADA.

Victor Moliner Mosquera

Professor

Diplomat en Direcció d'Empreses. Màster en Direcció de Màrqueting per EADA, PDD per IESE. Master Direcció Màrqueting. CEO de Coretarget Consulting. Consultor empresarial. Formador a EADA.

Enginyer Tècnic en Telecomunicacions (UAB) i MBA per l'escola de negocis EADA. CEO de l'empresa OCISPORT BUSINESS. Ferran ha treballat també com a consultor estratègic d'empreses, gerent al sector de l'oci/esport i com a director d'operacions a Mares.

Fernando Núñez

Professor

Enginyer Tècnic en Telecomunicacions (UAB) i MBA per l'escola de negocis EADA. CEO de l'empresa OCISPORT BUSINESS. Ferran ha treballat també com a consultor estratègic d'empreses, gerent al sector de l'oci/esport i com a director d'operacions a Mares.

Llicenciada en pedagogia. Especialista en desenvolupament de persones i organitzacions, RRHH 2.0, e-recruitment i orientació laboral. Sòcia-directora de l’àrea de Persones a Maurilia Knowledge i cofundadora de The Human Business.

Verónica Platas

Professora

Llicenciada en pedagogia. Especialista en desenvolupament de persones i organitzacions, RRHH 2.0, e-recruitment i orientació laboral. Sòcia-directora de l’àrea de Persones a Maurilia Knowledge i cofundadora de The Human Business.

Enginyer Informàtic i Graduat en Matemàtiques, especialitzat en Enginyeria de software i intel·ligència artificial. Àmplia experiència en desenvolupament, consultoria i direcció. Assessor en solucions IA/Big Data.

David Puiggròs

Professor

Enginyer Informàtic i Graduat en Matemàtiques, especialitzat en Enginyeria de software i intel·ligència artificial. Àmplia experiència en desenvolupament, consultoria i direcció. Assessor en solucions IA/Big Data.

Llicenciada en Psicologia. Màster en Direcció de RH, formació en negociació a Harvard, Màster en Coaching Organitzacional. Formadora i consultora en l'àrea de gestió de persones.

Esther Somoza Rodríguez

Professora

Llicenciada en Psicologia. Màster en Direcció de RH, formació en negociació a Harvard, Màster en Coaching Organitzacional. Formadora i consultora en l'àrea de gestió de persones.